STARTSIDA    PARTYSCHEMA    FAQ    INFORMATION    DEMOSCENE    SPEL    SPONSORER    FORUM    FILARKIV    KONTAKTA 
Krangparty forums :: Visa ämne - Musik på KUC-tävlingarna ?
Forumindex Krangparty forums
For the kranger in you

SökSök   Bli medlem på Krangpartys forum!Bli medlem på Krangpartys forum!   ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Musik på KUC-tävlingarna ?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> KUC och underhållning
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
aXiz

Från: Sundsvall

InläggSkrivet: Mån 24 Maj 2004, 16:51    Rubrik: Musik på KUC-tävlingarna ? Svara med citat

Hejsan, räknar inte med någon större framgång här eftersom jag inte lyckades på krangpartyt heller, men jag tycker ändå att det va bäst att fråga.

Det spelades en låt på MÅNGA av KUC tävlingarna som jag skulle vilja ha tag på, vet inte hur jag ska förklara den heller. Jag är värdelös på musikstilar men jag tror att det va nånting i stil med techno / dance. Men den spelades på de flesta av tävlingarna iallafall =/ Så den som höll i musiken där får gärna ge mig några exempel om det går för sig. Tack på förhand
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
tajson
Krangcrew

InläggSkrivet: Mån 24 Maj 2004, 22:00    Rubrik: Svara med citat

Vi hade några skivor i mixerracket som fick agera artist ett flertalet gånger, vad det var eller vems det var vet jag inte...
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Lobo

Från: Söråker

InläggSkrivet: Tis 25 Maj 2004, 11:33    Rubrik: Re: Musik på KUC-tävlingarna ? Svara med citat

aXiz skrev:
Hejsan, räknar inte med någon större framgång här eftersom jag inte lyckades på krangpartyt heller, men jag tycker ändå att det va bäst att fråga.

Det spelades en låt på MÅNGA av KUC tävlingarna som jag skulle vilja ha tag på, vet inte hur jag ska förklara den heller. Jag är värdelös på musikstilar men jag tror att det va nånting i stil med techno / dance. Men den spelades på de flesta av tävlingarna iallafall =/ Så den som höll i musiken där får gärna ge mig några exempel om det går för sig. Tack på förhand

Jag vet exakt vilken låt du menar..Och skulle själv vilja ha tag på den..Men vet inte vad den heter..
DJMacke

Från: Kramfors

InläggSkrivet: Tis 25 Maj 2004, 14:49    Rubrik: men varför inte benny hill dåe? Svara med citat

jag saknade faktiskt Benny Hill på KUC tävlingarna i år,,,
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
NozTeP

InläggSkrivet: Tis 25 Maj 2004, 18:32    Rubrik: Svara med citat

Jag har låten.. Men den är inte lika lång som den på KUC-tävlingarna då eftersom att det är originalet (tror jag iaf Very Happy) Min heter iaf Ayumi Hamasaki - Evolution Ufo remix... Sök på det på dc så hittar du säkert
InAction

InläggSkrivet: Ons 26 Maj 2004, 09:50    Rubrik: Svara med citat

Ayumi Hamasaki rockar hårt. Cool
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
tajson
Krangcrew

InläggSkrivet: Ons 06 Dec 2006, 19:51    Rubrik: Svara med citat

Ayumi Hamasaki är kanske sockersöt. Men musikmässigt blir det lite långtradigt. Några låtar är däremot riktigt sköna. "M (Above & Beyond remix)" och "Trauma (DuMonde remix)" ligger i topp.
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> KUC och underhållning Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet