| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
aXiz
|
Skrivet: Mån 24 Maj 2004, 16:51 Rubrik: Musik på KUC-tävlingarna ? |
|
|
Hejsan, räknar inte med någon större framgång här eftersom jag inte lyckades på krangpartyt heller, men jag tycker ändå att det va bäst att fråga.
Det spelades en låt på MÅNGA av KUC tävlingarna som jag skulle vilja ha tag på, vet inte hur jag ska förklara den heller. Jag är värdelös på musikstilar men jag tror att det va nånting i stil med techno / dance. Men den spelades på de flesta av tävlingarna iallafall =/ Så den som höll i musiken där får gärna ge mig några exempel om det går för sig. Tack på förhand |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Mån 24 Maj 2004, 22:00 Rubrik: |
|
|
Vi hade några skivor i mixerracket som fick agera artist ett flertalet gånger, vad det var eller vems det var vet jag inte... _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
www.krangparty.net - ftp.krangparty.net |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Lobo
|
Skrivet: Tis 25 Maj 2004, 11:33 Rubrik: Re: Musik på KUC-tävlingarna ? |
|
|
| aXiz skrev: | Hejsan, räknar inte med någon större framgång här eftersom jag inte lyckades på krangpartyt heller, men jag tycker ändå att det va bäst att fråga.
Det spelades en låt på MÅNGA av KUC tävlingarna som jag skulle vilja ha tag på, vet inte hur jag ska förklara den heller. Jag är värdelös på musikstilar men jag tror att det va nånting i stil med techno / dance. Men den spelades på de flesta av tävlingarna iallafall =/ Så den som höll i musiken där får gärna ge mig några exempel om det går för sig. Tack på förhand |
Jag vet exakt vilken låt du menar..Och skulle själv vilja ha tag på den..Men vet inte vad den heter.. _________________ Glenn, den tandlöse legenden |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DJMacke
|
Skrivet: Tis 25 Maj 2004, 14:49 Rubrik: men varför inte benny hill dåe? |
|
|
| jag saknade faktiskt Benny Hill på KUC tävlingarna i år,,, |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
NozTeP
|
Skrivet: Tis 25 Maj 2004, 18:32 Rubrik: |
|
|
Jag har låten.. Men den är inte lika lång som den på KUC-tävlingarna då eftersom att det är originalet (tror jag iaf ) Min heter iaf Ayumi Hamasaki - Evolution Ufo remix... Sök på det på dc så hittar du säkert _________________ .:1337:. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
InAction
|
Skrivet: Ons 26 Maj 2004, 09:50 Rubrik: |
|
|
Ayumi Hamasaki rockar hårt.  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Ons 06 Dec 2006, 19:51 Rubrik: |
|
|
Ayumi Hamasaki är kanske sockersöt. Men musikmässigt blir det lite långtradigt. Några låtar är däremot riktigt sköna. "M (Above & Beyond remix)" och "Trauma (DuMonde remix)" ligger i topp. _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
www.krangparty.net - ftp.krangparty.net |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|