Skrivet: Fre 30 Maj 2008, 15:35 Rubrik: Krangparty - Ett avslutat kapitel?
Jag, och förmodligen många många mer, har börjat fundera i dessa banor nu, det har, om jag inte räknar fel, gått över två år sen senast, och ni har ännu inte kommit med någon ordentlig information.
Det enda vi har fått se/höra är att det kommer, det kommer.
Men när?
Om ni inte har haft det omtalade mötet än så måste det vara dags för det nu, VI VILL HA KRANG!
Krang är för mig något helt otroligt kul, det ser man fram emot hela året och kan knappt vänta tills biljetterna är släppta och man står framför nordic och trängs med alla andra svettiga, härliga krangers.
Hoppas på lite konkret information och att ni kan dementera mina tankar om slutkrangat med lite konkret info!
tack för mig _________________ JIt was "Free Pimp C," but now see, the pimp free
Skrivet: Tis 10 Jun 2008, 11:25 Rubrik:
Vi har planer, men just nu har vi sommarlov. Första tanken var ju att köra typ vid den här tidpunkten, men vi fick inte hyra dom lokaler vi ville, och vi vill inte kompromissa med någon skitlokal.
Så vi avnjuter sommaren och tar nya tag till sensommaren/hösten. Dom planer vi redan jobbat fram kommer att dammas och och återupplivas.
Dom planer vi har nu är inte så beroende på när vi kör, vi kan köra mitt i vintern om det passar bättre.
Känner ni er frustrerade och vill hjälpa till så kontakta oss, det vi söker just nu är enbart folk som vill jobba inom organisationen med det tråkiga, dvs planering, telefonkontakter och pappersarbete. Folk som bygger och bemannar har vi i överflöd.
Just nu är vi bara tre personer som jobbar med Krangparty, därav jag själv har sagt att jag vill kliva ner ett steg i hiarkin (förslagsvis från ordförande till vice, eller bara vanlig ledarmot).
Vi ses på stranden tills vidare! _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire www.krangparty.net - ftp.krangparty.net
Jag kan tänka mig att hjälpa till på något vis, men bara om det innebär att jag kan vara med på musiktävlingen ändå(för det blir väl en sådan....right??).
=) _________________ "Let´s do like the sheppard and get the flock outta here!"
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet