| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
shoop
|
Skrivet: Ons 02 Jul 2008, 02:11 Rubrik: |
|
|
Vad händer egentligen? Kommer ingen ny information, ingenting. Är krangparty ett avslutat kapitel? (hope not;EEEE) _________________ Legendary! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Luggen
|
Skrivet: Ons 02 Jul 2008, 11:22 Rubrik: |
|
|
| shoop skrev: | | Vad händer egentligen? Kommer ingen ny information, ingenting. Är krangparty ett avslutat kapitel? (hope not;EEEE) |
Läs detta så får du svar:
http://forum.krangparty.se/viewtopic.php?p=3722#3722 _________________ //Luggen, I will be there! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
shoop
|
Skrivet: Tor 03 Jul 2008, 22:51 Rubrik: |
|
|
Ah, missade det. Tack så mycket _________________ Legendary! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
MasterMike
|
Skrivet: Ons 29 Okt 2008, 21:52 Rubrik: |
|
|
Något nytt om krangparty? _________________ "Let´s do like the sheppard and get the flock outta here!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Klaws
|
Skrivet: Sön 02 Nov 2008, 22:28 Rubrik: |
|
|
Inget nytt snart? Längtar verkligen till kp13! _________________ Carpe Diem. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Tor 06 Nov 2008, 16:41 Rubrik: |
|
|
Inget nytt tyvärr, ligger lite på lä just nu tyvärr. _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
www.krangparty.net - ftp.krangparty.net |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Warlock
|
Skrivet: Tis 18 Nov 2008, 18:09 Rubrik: |
|
|
Coolt, folk quotar min tråd :] _________________ JIt was "Free Pimp C," but now see, the pimp free |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Luggen
|
Skrivet: Ons 19 Nov 2008, 22:05 Rubrik: |
|
|
| Warlock skrev: |
Coolt, folk quotar min tråd :] |
Blev ju så då bäst information fanns i den =P _________________ //Luggen, I will be there! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Warlock
|
Skrivet: Sön 23 Nov 2008, 19:44 Rubrik: |
|
|
You can call me an ace baby, don't worry _________________ JIt was "Free Pimp C," but now see, the pimp free |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Klaws
|
Skrivet: Lör 14 Feb 2009, 12:28 Rubrik: Krangparty 2009? |
|
|
Kan det hända att man får uppleva Krangparty igen 2009? _________________ Carpe Diem. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Ons 01 Apr 2009, 12:56 Rubrik: |
|
|
Med största sannolikhet inte.
Föreningen är aktiv och jobbar, men tyvärr så saknas det folk som har tid för ett sådant stort evenemang som Krangparty är. Att påta ihop det på plats är inga problem, folk som vill bygga och bemanna har vi gott om, men tyvärr saknas det folk som vill ställa upp på skitgörat innan, dvs planering.
Krangparty är inte nerlagt, men ligger på is tills vi hittar några nya yngre eldsjälar som vill jobba med planering. Vi har utrustningen och ekonomin, så mycket får dom personerna gratis.
Däremot är jag själv sugen på att anordna något mindre LAN utan seriösa spel- och demotävlingar. Vi var nära redan ifjol men gick bet på lokaler att hyra, vi hade en liten udda tanke som försvårade det hela tyvärr.
Så är ni sugna på att anordna ett LAN från scratch tillsammans med oss som mentorer, hör av er. _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
|
| Till överst på sidan |
|
 |
MasterMike
|
Skrivet: Ons 01 Apr 2009, 19:54 Rubrik: |
|
|
Så vitt jag vet har ni (krangparty) något slags samarbete med k-lan iaf?
Kanske är det en väg att gå?
Vad innebär plabering osv?
Ett förslag är att förklara lite mer ingående vad det innebär att planera och göra så att Krangparty är möjligt att genomföra.
Då blir det lättare att ta ställning till om man kan/vill hjälpa till iaf.
Den spontana tanken är självklart vill jag hjälpa till, men jag vet inte vad det innebär dock. _________________ "Let´s do like the sheppard and get the flock outta here!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Fre 03 Apr 2009, 18:42 Rubrik: |
|
|
| MasterMike skrev: | Så vitt jag vet har ni (krangparty) något slags samarbete med k-lan iaf?
Kanske är det en väg att gå?
Vad innebär plabering osv?
Ett förslag är att förklara lite mer ingående vad det innebär att planera och göra så att Krangparty är möjligt att genomföra.
Då blir det lättare att ta ställning till om man kan/vill hjälpa till iaf.
Den spontana tanken är självklart vill jag hjälpa till, men jag vet inte vad det innebär dock. |
Jo, vi hjälper K-LAN, dom är även med i Krangcrew.
Det innebär att sitta i möten med styrelsen, bestämma priser (kiosk, vinstsummor, inträde etc), när bokningen ska öppna, förhandla lokalhyror, fixa internetuppkoppling, beställa eventförsäkringar, göra arbetschema, se till att all utrustning finns på plats när det ska börja byggas, samt att det lämnas tillbaka efter, hyra ljud/ljus/scen och så vidare.
Allt detta delas upp bland dom som ansvarar, dom senaste åren har det varit två personer i stort sett vilket inte är hållbart när evenemanget blivit så stort.
Tråkig planering som måste sys ihop med lite panik tills att portarna öppnar helt enkelt. Väldigt lite kroppsarbete, väldigt mycket snacka i telefon eller på möten (som i regel är varje vecka). _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Ons 08 Apr 2009, 14:55 Rubrik: |
|
|
Tack vare den här diskussionen så ska vi faktiskt ha möte med några yngre intressenter inom en snar framtid. Återstår att se vad mötet ger och om vi kör igång ett Krangparty-projekt i någon okänd storlek.
Om fler vill vara med så kontakta mig, min e-mail finns på kontaktsidan. _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
|
| Till överst på sidan |
|
 |
oRMJAEVEL
|
Skrivet: Tis 25 Aug 2009, 21:36 Rubrik: |
|
|
Har hört rykten som säger att Krangparty kommer hållas i september? Någon som kan verifiera ifall uppgifterna stämmer?
Tvivlar dock på det men har hört det ifrån flera olika håll, Vore konstigt att dom inte sagt något ifall det blir i September. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Lör 12 Sep 2009, 11:25 Rubrik: |
|
|
Det stämmer inte. Vi håller på och planerar ett nytt Krangparty men vi har ännu inte spikat något datum.
Till skillnad från vissa copycats vill vi lova något för att sedan ändra datum - flera gånger... _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
|
| Till överst på sidan |
|
 |
mamal
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Fre 12 Feb 2010, 13:30 Rubrik: |
|
|
Vi diskuterar olika idéer men ingenting spikat, tyvärr. _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Brandten
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|