| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
DeeJam

|
Skrivet: Mån 11 Jul 2005, 12:59 Rubrik: Krangcrew på Sommartoppen |
|
|
Ni som var på Sommartoppen i Sundsvall missade nog inte dom badbollar som vi slängde ut över publiken - över 150 st! Badbollarna var årets gåva till datorplatsbesökarna men eftersom vi hade några över så passade vi på att hitta på något roligt med dom. Som vanligt kan ni klicka på bilderna för att få fram en förstoring. Om någon har fler bilder på detta så tar vi mer än gärna emot dom! E-postas förslagsvis till tajson at krangcrew dot net
Tre bilder fotade av Algen:
 _________________ "If you need help with your Linux box, find a Slackware user. A Slackware user is more likely to fix the problem than a user familiar with any other distribution." - Distrowatch.com |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tajson Krangcrew

|
Skrivet: Tis 12 Jul 2005, 11:59 Rubrik: |
|
|
Jag har kvar två påsar med badbollar för en repris vid något tillfälle
Som vanligt kan ni ladda upp era egna bilder på ftp://upload.krangparty.se/ (ja, den är uppe året om).
Skapa en egen katalog i upload/misc och döp den till sommartoppen_dicknitt (eller liknande).
Killen(?) som döpte sin mapp i krangparty-11/images/ till "Ny mapp (3)" kan ju höra av sig så jag vet vem det är
Vi hade med oss ett antal badisar som sagt, men dom syndes sällan då folk tydligen tyckte dom var ganska fina - alla satt å höll i bollarna så fort dom fick tag på någon...
Vi får trycka upp jättebollar som man inte kan hålla i famnen. _________________ I may disagree with what you have to say, but I shall defend to the death your right to say it - Voltaire
www.krangparty.net - ftp.krangparty.net |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Martinffs
|
Skrivet: Sön 02 Apr 2006, 18:14 Rubrik: |
|
|
| tajson skrev: | Jag har kvar två påsar med badbollar för en repris vid något tillfälle
Som vanligt kan ni ladda upp era egna bilder på ftp://upload.krangparty.se/ (ja, den är uppe året om).
Skapa en egen katalog i upload/misc och döp den till sommartoppen_dicknitt (eller liknande).
Killen(?) som döpte sin mapp i krangparty-11/images/ till "Ny mapp (3)" kan ju höra av sig så jag vet vem det är
Vi hade med oss ett antal badisar som sagt, men dom syndes sällan då folk tydligen tyckte dom var ganska fina - alla satt å höll i bollarna så fort dom fick tag på någon...
Vi får trycka upp jättebollar som man inte kan hålla i famnen. |
http://www.childrensworldcharity.org/Annualreports/AnnualReport02-03/Big-Ball.jpg |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|